Home sweet home - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hester - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hester - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Hester

Blijf op de hoogte en volg Hester

20 Juni 2012 | Thailand, Bangkok

Dit was het dan. Mijn avontuur zit er op. Gisterochtend ben ik aangekomen op het vliegveld in Nederland. Ik heb een fantastische tijd gehad in Thailand! Echt een tijd om nooit meer te vergeten!

Graag wil ik jullie bedanken voor het lezen van mijn blogjes. Voor alle lieve en leuke reacties en alle steun. Mede door jullie is deze reis zo geslaagd!

In het bijzonder wil ik Kirsten bedanken. Kirsten, wat heb ik een geweldige tijd met je gehad! Je bent een schat en ik ga je ontzettend missen!


En dan, voor de laatste keer: namasté!

  • 20 Juni 2012 - 14:25

    Sjors:

    Hester, wat heb ik genoten van je verslagen, en....
    wat ben ik blij dat je weer thuis bent en dat als ik heel hard schreeuw je dat wat ik nu schrijf ook gewoon horen kan.
    Welkom thuis en ik hoop dat al je indrukken een mooi plekje mogen krijgen.

  • 20 Juni 2012 - 19:00

    Narda:

    Lieve Hester,

    Ik vond het erg leuk om je belevenissen een beetje mee te kunnen maken door het lezen van jouw verhalen! Ik ben blij dat je weer veilig in NL bent.

    Kus!

  • 21 Juni 2012 - 12:09

    Kirsten:

    Lieve hester

    Ik heb ook ontzettend genoten van onze reis. wat hebben we een lol gehad en wat hebben we veel samen gedaan en meegemaakt!!! Deze reis is iets waar ik altijd met heel veel plezier en een glimlach aan terug zal denken.

    ps: I love you

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2012

Home sweet home

18 Juni 2012

Lesgeven in Chiang Mai

11 Juni 2012

Hilltribe

27 Mei 2012

Strandweek

26 Mei 2012

Bangkok Women Really Are Felows
Hester

Actief sinds 10 Nov. 2011
Verslag gelezen: 1177
Totaal aantal bezoekers 25403

Voorgaande reizen:

03 April 2016 - 15 Augustus 2016

Azië

15 Oktober 2015 - 15 Juni 2016

Zuid-Amerika

13 April 2012 - 19 Juni 2012

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: